Overijssel is rijk aan podiumkunsten

Corona-steunregeling t.b.v. makers en gezelschappen in Overijssel

Stichting 4 Oost heeft vanuit haar doelstelling “.. de culturele infrastructuur en het culturele aanbod in de provincie Overijssel te versterken…” en een regeling ontworpen waarbij een bedrag beschikbaar wordt gesteld voor het realiseren van professionele, kwalitatief hoogwaardige (muziek)theaterproducties in Overijssel.

Voor wie is de regeling bedoeld?

De regeling is bestemd voor gezelschappen en makers gevestigd in de provincie Overijssel of met een aanwijsbare link met de provincie Overijssel.

Waarvoor?

Voor (muziek)theaterproducties met een professioneel karakter die een bijdrage leveren aan het culturele aanbod in de provincie Overijssel. De producties moeten enerzijds geschikt zijn voor de grote podia (het stedelijk gebied) en anderzijds voor de kleine podia (de kernen) van de provincie en plaatsvinden binnen de periode 1 juli 2021 - 30 juni 2023.

Waaruit dient de aanvraag te bestaan?

• inhoudelijk plan inclusief tijdsplanning
  • begroting
  • speelplan
  • korte beschrijving publieksbenadering/marketingaanpak (één alinea)
  • NAW gegevens van de aanvrager inclusief bankrekeningnummer

Hoe kan er worden aangevraagd?

Er wordt tweemaal een bedrag beschikbaar gesteld. Voor de eerste ronde dient de aanvraag vóór 1 juli 2021 ingediend te zijn, voor de tweede uiterlijk 31 december 2021.

De aanvraag kan per e-mail ingediend worden: info@stichting4oost.nl

Uitgebreide informatie? Klik hier.